رونالدو ۳۹-۳۴ مسی ؛ آمار گلزنی در سال ۲۰۱۳

 

رقابت مسی و رونالدو تمام شدنی نیست. این دو در سال 2013 هم شانه به شانه پیش می روند و بعید نیست که برنده توپ طلای امسال هم مانند 5 سال اخیر، یکی از این دو باشد.

هرچند آنها امسال یک رقیب قدرتمند مانند فرانک ریبری دارند که دلایل زیادی برای دادن توپ طلا به او وجود دارد اما این دو ستاره بارسا و رئال هم قصد پا پس کشیدن ندارند.

رونالدو با سه گلی که در دیدار جمعه شب مقابل ایرلند شمالی به ثمر رساند، تعداد گل هایش در سال 2013 را به 39 رساند؛ آن هم در 38 بازی. به این اختلاف گل هایش با مسی به 5 امتیاز افزایش پیدا کرد.

اما تعداد کمتر گل های مسی، شاید به دلیل بازی های کمتر او باشد. ستاره آرژانتینی که امسال با مصدومیت های زیادی روبرو بوده، 34 گلش را در 34 دیدار به ثمر رسانده تا از نظر میانگین گل ها از رونالدو جلوتر باشد.

21  گل رونالدو در 20 دیدار لالیگا به ثمر رسانده و بقیه گل هایش هم در چمپیونزلیگ، کوپا دل ری و تیم ملی پرتغال به ثبت رسیده است. اما مسی در لالیگا موفق تر بوده. او در 17 دیدار، 25 گل زده اما در 5 دیدار چمپیونزلیگ، تنها 3 بار موفق به گلزنی شده است.

در نبردهای رودرروی سال 2013، برتری با رونالدو است. در نیمه نهایی کوپا دل ری، رونالدو دو گل در نوکمپ به ثمر رساند اما مسی در هیچ یک از دو دیدار رفت و برگشت موفق به گلزنی نشد. در دیدار برگشت لالیگا هم که مسی گل زد، رونالدو در بازی حضور نداشت (رونالدو در نیمه دوم به بازی رفت) تا نتیجه رویارویی این دو 2-0 به سود کریس باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 19 شهريور 1392 ا 22:54 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.